Harman: Samsung stratégiájának sikeres példája a technológiai piacon
Bevezető
A Harman és a Samsung 2017-es egyesülése sokáig kérdéseket vetett fel a piacon. Kezdetben magas elvárások övezték a Harman teljesítményét, de az első évek csalódást okoztak. Azonban 2024-re a Harman végre bizonyította, hogy a Samsung stratégiája helyes volt. Nézzük meg, hogyan alakult a vállalat helyzete az utóbbi években!
Harman pénzügyi teljesítménye az utóbbi években
A Harman 2021-ben 559 milliárd won (kb. 383 millió dollár) működési nyereséget ért el. 2022-re ez az összeg 880 milliárd wonra (603 millió dollár) nőtt. A növekedés folytatódott, és 2023-ra a vállalat 1,17 trillió won (802 millió dollár) működési nyereséget könyvelhetett el. Végül, 2024-ben a Harman 1,3 trillió won (891 millió dollár) rekordot döntött, ami az egyesülés óta a legmagasabb nyereség.
![Harman pénzügyi adatai]
Harman pénzügyi teljesítményének ábrázolása az utóbbi években
A siker kulcsa: a JBL márka és a technológiai innováció
A piaci megfigyelők kiemelik, hogy a Harman sikere több tényezőnek köszönhető. Az egyik legfontosabb a Samsung okos stratégiája, amely a JBL márkát a fiatalabb generációk, például a millenniumi és Z generációs vásárlók felé célozza az Egyesült Államokban. Tavaly a Samsung közvetlenül az e-boltján keresztül kezdte értékesíteni a JBL audio termékeket.
A Harman International több mint egy tucat audio márkát birtokol, köztük a JBL-t, AKG-t, Harman Kardon-t és Mark Levinson-t.
![JBL termékek]
JBL audio termékek széles választéka
A Harman másik sikerének titka az autóipari elektronikai szegmens növekedése. A Samsungmal való szoros együttműködés lehetővé tette a Harman számára, hogy több megállapodást kössön digitális cockpit megoldásokra és infotainment rendszerekre olyan márkákkal, mint a Toyota, BMW, és Ferrari.
A jövő kilátásai
Az autóipari elektronikai piac várhatóan tovább növekszik 2030-ig. A Harman és a Samsung partnersége valószínűleg még inkább gyümölcsöző lesz, mivel a kereslet a korszerű technológiák iránt folyamatosan emelkedik.
Összefoglaló
A Harman sikere a Samsung stratégiájának köszönhető, amely a fiatal vásárlókra és a technológiai innovációkra összpontosít. Az utóbbi évek rekordnyereségei azt mutatják, hogy a Harman a jövőben is meghatározó szereplő lehet a piacon. A partnerség a két vállalat között még több lehetőséget kínál a következő években.
Discover more from Mobil Rank
Subscribe to get the latest posts sent to your email.