iOS 18.4 Beta: Kapcsolja ki a magánéletet veszélyeztető keresést!

Harman: Samsung stratégiájának sikeres példája a technológiai piacon

Bevezető

A Harman és a Samsung 2017-es egyesülése sokáig kérdéseket vetett fel a piacon. Kezdetben magas elvárások övezték a Harman teljesítményét, de az első évek csalódást okoztak. Azonban 2024-re a Harman végre bizonyította, hogy a Samsung stratégiája helyes volt. Nézzük meg, hogyan alakult a vállalat helyzete az utóbbi években!

Harman pénzügyi teljesítménye az utóbbi években

A Harman 2021-ben 559 milliárd won (kb. 383 millió dollár) működési nyereséget ért el. 2022-re ez az összeg 880 milliárd wonra (603 millió dollár) nőtt. A növekedés folytatódott, és 2023-ra a vállalat 1,17 trillió won (802 millió dollár) működési nyereséget könyvelhetett el. Végül, 2024-ben a Harman 1,3 trillió won (891 millió dollár) rekordot döntött, ami az egyesülés óta a legmagasabb nyereség.

![Harman pénzügyi adatai]
Harman pénzügyi teljesítményének ábrázolása az utóbbi években

A siker kulcsa: a JBL márka és a technológiai innováció

A piaci megfigyelők kiemelik, hogy a Harman sikere több tényezőnek köszönhető. Az egyik legfontosabb a Samsung okos stratégiája, amely a JBL márkát a fiatalabb generációk, például a millenniumi és Z generációs vásárlók felé célozza az Egyesült Államokban. Tavaly a Samsung közvetlenül az e-boltján keresztül kezdte értékesíteni a JBL audio termékeket.

A Harman International több mint egy tucat audio márkát birtokol, köztük a JBL-t, AKG-t, Harman Kardon-t és Mark Levinson-t.

![JBL termékek]
JBL audio termékek széles választéka

A Harman másik sikerének titka az autóipari elektronikai szegmens növekedése. A Samsungmal való szoros együttműködés lehetővé tette a Harman számára, hogy több megállapodást kössön digitális cockpit megoldásokra és infotainment rendszerekre olyan márkákkal, mint a Toyota, BMW, és Ferrari.

A jövő kilátásai

Az autóipari elektronikai piac várhatóan tovább növekszik 2030-ig. A Harman és a Samsung partnersége valószínűleg még inkább gyümölcsöző lesz, mivel a kereslet a korszerű technológiák iránt folyamatosan emelkedik.

Összefoglaló

A Harman sikere a Samsung stratégiájának köszönhető, amely a fiatal vásárlókra és a technológiai innovációkra összpontosít. Az utóbbi évek rekordnyereségei azt mutatják, hogy a Harman a jövőben is meghatározó szereplő lehet a piacon. A partnerség a két vállalat között még több lehetőséget kínál a következő években.


Discover more from Mobil Rank

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Szólj hozzá

Alfombrilla porta filtro café splat studio barista. Mũ tai bèo caro hồng. apple iphone 16 plus.