
# Xiaomi HyperOS: Megoldás a Google Pay problémákra
A Xiaomi legújabb hírei nem éppen a legjobban indultak, főleg a HyperOS 2.3-ra való frissítés után. Akik a Xiaomi 15-öt használják, valószínűleg tapasztalták már, hogy az NFC funkció, ami a Google Pay-t hivatott kiszolgálni, nem működik rendesen. De mi is történt pontosan? Na de tényleg ez lenne a nagy dobás? Nézzük meg közelebbről, mit mond a Xiaomi és mit tapasztalnak a felhasználók!
## Miért nem működik a Google Pay?
A Xiaomi hivatalosan is megerősítette, hogy jelentős NFC probléma lépett fel a HyperOS 2.3-ra frissített készülékeknél. Ezt a hibát sok felhasználó jelezte már különböző fórumokon és támogatási csatornákon, és végül a vállalat is elismerte, hogy gondok vannak a kontaktmentes fizetéssel. Képzeljétek el, hogy éppen a boltban álltok, és nem tudtok kifizetni, mert a telefonotok nem érzékeli a terminált! Elég frusztráló, nem?
## Melyik eszközöket érinti?
Az érintett készülékek köre kifejezetten a Xiaomi 15-re összpontosít, akik az alábbi HyperOS 2.3 firmware verziókkal rendelkeznek:
– OS2.0.217.0.WOCMIXM (részleges regionális kiadás)
– OS2.0.217.0.WOCEUXM (részleges regionális kiadás)
Ezek a verziók még a probléma felfedezése előtt lettek kiadva, amit a Xiaomi fejlesztőcsapata is megerősített. Azt mondják, hogy a hiba megoldása egy szoftverfrissítéssel érkezik, ami remélhetőleg hamarosan megérkezik. De miért nem volt ez észlelhető a kiadás előtt? Valószínűleg azért, mert a tesztelés nem volt elég alapos.
## Felhasználói tapasztalatok
A Facebook-csoportokban sok Xiaomi-tulaj panaszkodik, hogy a Google Pay nemcsak, hogy nem működik, de különböző hibakódok is megjelennek. Egyesek azt állítják, hogy a telefonjuk egyszerűen nem érzékeli a terminálokat, míg mások azt tapasztalták, hogy a fizetés közben egyszerűen lefagy a rendszer. Ez már nem gyerekjáték, hanem komoly cucc!
Én úgy vettem észre, hogy a felhasználók egyre inkább csalódottak a helyzet miatt. Sokan azt kérdezik: „Miért nem lehetett ezt előre látni?” A válasz valószínűleg az, hogy a szoftverek mindig is bonyolultak voltak, és nem mindig lehet minden hibát kiszűrni a kiadás előtt.
## Mi vár ránk a frissítés után?
Jó hír, hogy a Xiaomi ígérte, hogy a jövőbeli frissítés megoldja ezt a problémát. De vajon mennyire bízhatunk ebben? Az utóbbi időben a Xiaomi frissítései nem mindig voltak zökkenőmentesek. Valóban, a HyperOS 2.3 néhány új funkcióval és javítással érkezett, de ha ilyen alapvető dolgok nem működnek, az sok felhasználót elriaszthat.
Az új Xiaomi okostelefon 2025-ös megjelenése előtt ez a probléma biztosan nem a legjobb reklám a cég számára. Az emberek szeretnének egy megbízható rendszert, amely nem okoz fejtörést a mindennapokban.
## Mit tehetünk a várakozás alatt?
Ha ti is érintettek vagytok, érdemes lehet alternatív megoldásokat keresni a kontaktmentes fizetéshez. Lehet, hogy érdemes kipróbálni más banki alkalmazásokat, amelyek esetleg nem érintettek a hibában. Az is lehetséges, hogy a banki alkalmazások frissítése segíthet, esetleg egy régebbi verzió használata.
Ezen kívül, ha már megvan a frissítés, érdemes figyelni a Xiaomi hivatalos fórumait vagy a közösségi oldalakat a legfrissebb információkért. Sok felhasználó osztja meg tapasztalatait és megoldásait, ami segíthet a problémák áthidalásában.
## Záró gondolatok
A Xiaomi HyperOS 2.3 és a Google Pay problémája egy érdekes, de sajnos nem egyedülálló eset a technológia világában. Az új szoftverek mindig hoznak magukkal kihívásokat, de fontos, hogy a cégek gyorsan reagáljanak a felhasználói visszajelzésekre. Ha szerinted is kezd egyre combosabb lenni a Xiaomi felhozatala, oszd meg a cikket egy telefonfüggő barátoddal! Szóljatok hozzá a témához, és osszátok meg tapasztalataitokat!
Discover more from Mobil Rank
Subscribe to get the latest posts sent to your email.