Xiaomi japán tervei: 10 Mi Home bolt 2025-ig!

Xiaomi terjeszkedés Japánban: Új Mi Home üzletek nyílnak

Bevezető
A Xiaomi, a technológiai óriás, új és ambiciózus tervekkel lép a japán piacra. Célja, hogy 2025-ig 5-10 „Mi Home” bolt nyisson Japánban. Ez a lépés a vállalat globális növekedési stratégiájának része, amelynek célja a sikeres okosházi ökoszisztéma bemutatása az ázsiai fogyasztói elektronikai piacon, amely rendkívül versenyképes.

Xiaomi jelenlegi helyzete Japánban

A Xiaomi már a japán okostelefon-piac ötödik legnépszerűbb márkája. A vállalat reméli, hogy kiskereskedelmi jelenlétével bemutatja a japán vásárlóknak széles termékpalettáját, amely túlnyúlik a mobiltelefonokon.

Az első üzletek helyszínei

A Xiaomi japán terjeszkedése már elkezdődött, két bolt helyszíne már megerősítést nyert a Saitama prefektúrában:

  • Első bolt: 2023. március 22-én nyílt az AEON MALL Urawa Misono-ban, Saitama városában (kb. 130 m²).
  • Második bolt: 2023. április 5-én nyílt a Kawaguchi város AEON MALL Kawaguchi-ban (kb. 100 m²).

Ezek az üzletek várhatóan havi 10,000-20,000 vásárlót vonzanak, és több mint 160 különböző Xiaomi terméket mutatnak be. A Shibuya PARCO ideiglenes boltjának nagy népszerűsége után, amely meghaladta a látogatói és értékesítési várakozásokat, a következő lépés a tartós üzletek megnyitása volt.

Boltok elrendezése és termékkínálat

Zheng Yan, a Xiaomi Japan alelnöke szerint az üzletek gondosan megtervezett elrendezést kapnak, hogy bemutassák a Xiaomi integrált ökoszisztémáját. A bolt elején okostelefonok és okosórák találhatók, míg a falakon falra szerelt tévék és okos porszívók láthatók, amelyeket okostelefonnal lehet irányítani.

Ezen kívül a boltban több okosházi eszköz is bemutatkozik, amelyek a Xiaomi ökoszisztémájának működését demonstrálják. A Xiaomi célja, hogy bemutassa „okosházi” üzleti modelljét Japánban, lehetővé téve a vásárlók számára, hogy első kézből tapasztalják meg a különböző termékek közötti interakciót.

Jövőbeli növekedési stratégiák

A kezdeti fókusz a Tokiói nagyvárosi területre összpontosít, de a vállalat tervezi a nemzeti terjeszkedést is Japán egész területén. Ez a stratégiai lépés lehetővé teszi a vállalat számára, hogy teljes ökoszisztémáját bemutassa, ahelyett, hogy egyes termékkategóriákra összpontosítana.

Ez a lépés tükrözi a cég magabiztosságát a japán piacon, és elkötelezettségét, hogy innovatív, értékorientált stratégiáját minél több ember számára elérhetővé tegye világszerte.

Összefoglaló
A Xiaomi új üzleteinek megnyitása Japánban jelentős lépést jelent a vállalat terjeszkedésében. A célja, hogy bemutassa széles termékpalettáját és okosházi megoldásait a japán vásárlóknak. A boltok elrendezése és termékkínálata lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy tapasztalatokat szerezzenek az ökoszisztéma működéséről.


Discover more from Mobil Rank

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Szólj hozzá

Price in sri lanka. Tamper para prensar café 58mm madera profesional. Hướng dẫn chi tiết thi bằng lái xe máy quận gò vấp từ a đến z cho người mới.