
Samsung Hangszórók Frissítési Gondok: Miért Álltak Meg a Q800D, Q990D és Q995D Modellek?
Bevezető
A Samsung nemcsak a telefonok, hanem a házimozi rendszerek világában is népszerű. Most azonban egy frissítés miatt sok felhasználó szembesült problémákkal, amelyek megnehezítik a hangszórók használatát. Nézzük meg, mi történt pontosan a Q800D, Q990D és Q995D modellek esetében!
A frissítés és a problémák megjelenése
A hét elején a Samsung elindította a 1020-as firmware verziójú szoftverfrissítést, amelyet több hangszóróra is alkalmaztak. A frissítést követően a felhasználók arról számoltak be, hogy a hangszórójuk nem működik megfelelően. A Samsung nem biztosított részletes leírást a frissítésről, ami tovább növelte a zűrzavart.
A Samsung hangszóró, amely frissítést kapott.
Felhasználói tapasztalatok
A Samsung közösségi fórumán és a Redditen több felhasználó is megosztotta tapasztalatait. Miután telepítették a frissítést, a hangszóróik kijelzője üdvözlő üzenetet („Helló”) mutatott, majd az input forrást. Ekkor azonban a tévé nem ismerte fel a hangszórót, így a hangkimenetet a beépített hangszórókra állította.
Sokan próbálták a távirányítót használni a hangerő állítására vagy a hangszóró kikapcsolására, de a hangszóró nem reagált. A hangszóró gombjainak használata sem segített. A felhasználók a tápkábelt is leválasztották, majd újra csatlakoztatták, de ez sem oldotta meg a problémát.
Samsung ügyfélszolgálati válaszok
Sok felhasználó megpróbálta felvenni a kapcsolatot a Samsung ügyfélszolgálatával. Sajnos, a válaszok nem voltak kielégítőek. Azt az információt kapták, hogy a problémát továbbították a garanciális csapatnak, és várják a választ. A helyzet széleskörű, és a felhasználók csalódottak, hogy a Samsung még nem kínált megoldást.
A Samsung ügyfélszolgálatának válaszai nem bizonyultak kielégítőnek.
Összefoglaló
A Samsung hangszóróinak frissítése komoly problémákat okozott a Q800D, Q990D és Q995D modellek felhasználói számára. A frissítés után sokan tapasztalták, hogy a hangszóróik nem működnek, és az ügyfélszolgálat sem tudott megoldást kínálni. Reméljük, hogy a Samsung hamarosan lépéseket tesz a helyzet orvoslására, és megoldást talál a garancián belüli és kívüli egységek számára is.
Discover more from Mobil Rank
Subscribe to get the latest posts sent to your email.