
Xiaomi hivatalosan elismerte a kritikus 5G hálózati regisztrációs problémát a POCO és Redmi modelleknél
Nagyon fontos hír: a Xiaomi végre hivatalosan is elismerte, hogy bizonyos POCO és Redmi modelleknél kritikus 5G hálózati regisztrációs probléma létezik. Konkrétan az érintett modellek a POCO C75 5G és a Redmi A4 5G (amelyek OS2.0.201.0.VGVINXM szoftververziót futtatnak). Az érintett felhasználók esetében zavarokat tapasztalhatnak, amikor megpróbálnak hozzáférni a 5G szolgáltatásokhoz. A cég egyértelmű elkötelezettségét kommunikálta a transzparencia mellett az egész vizsgálati folyamat során, hogy az ügyfelek mindig tájékoztatva legyenek és részt vehessenek.
Érintett eszközök és kör
A kapcsolódási probléma az alábbi eszközökre és verzióra korlátozódik:
– Eszközök: POCO C75 5G és Redmi A4 5G
– Szoftver verzió: OS2.0.201.0.VGVINXM
– Probléma: Képtelenség a 5G hálózatokra való regisztráció és csatlakozás
Folyamatban lévő vizsgálat
A Xiaomi mérnöki csapata aktívan elemzi a diagnosztikai adatokat és a felhasználók által beküldött jelentéseket annak érdekében, hogy azonosítsa a probléma gyökér okát. A cég hangsúlyozta a felhasználói visszajelzés fontosságát, bátorítva az érintett ügyfeleket, hogy részletes jelentéseket küldjenek a beépített Visszajelzés alkalmazáson keresztül. Ez a közös megközelítés azt hivatott szolgálni, hogy felgyorsítsa a probléma megoldását és minimalizálja a felhasználókra gyakorolt hatást.
Jelentési folyamat a felhasználók számára
Az érintett felhasználóknak azt tanácsolják, hogy kövessék ezeket a lépéseket, hogy segítsék a Xiaomi technikai csapatát:
1. Nyissák meg a Visszajelzés alkalmazást az érintett eszközön.
2. Válasszák ki a „hálózati kapcsolódási probléma” kategóriát.
3. Csatoljanak részletes naplókat és részletezzék, hogy milyen körülmények között jelentkezik a probléma.
Emellett a felhasználóknak lehetőségük van a rendszerfejlesztések és frissítések felfedezésére a HyperOSUpdates.com weboldalon vagy a MemeOS Enhancer alkalmazás telepítésével a Play Áruházból.
Forrás: Xiaomi Közösség
Na, ha már a Xiaomi is elismeri, hogy vannak apróbb hibáik, talán nekünk is könnyebben megy majd a mindennapokban az apró problémákkal való megküzdés. Ne felejtsétek, a felhasználói visszajelzés mindig hasznos lehet, ha valami nem úgy működik, ahogy kellene!
Discover more from Mobil Rank
Subscribe to get the latest posts sent to your email.