Belkin Újdonságok: Kompakt Dokkolók és Power Bankok

Samsung TV Plus és LG Channels: A verseny a szabad TV csatornákért Indiában

Bevezető

A televíziózás világában a verseny mindig izgalmas eseményeket hoz. Az indiai piac különösen érdekes, mivel a Samsung és az LG között folyamatos a harc a szabadon elérhető televíziós csatornák terén. A Samsung TV Plus és az LG Channels közötti különbségek és fejlesztések tükrözik a piaci trendeket és a felhasználói igényeket.

Samsung TV Plus: A vezető szolgáltatás

A Samsung 2021 márciusában indította el ingyenes, hirdetésekkel támogatott streaming szolgáltatását, a Samsung TV Plus-t Indiában. Kezdetben 27 élő TV csatornát kínált, de ma már összesen 134 csatorna érhető el a Samsung TV felhasználói számára, mindez ingyenesen.

Samsung TV Plus
Samsung TV Plus – 134 élő csatorna elérhető Indiában.

LG Channels: Az új versenyző

Az LG 2023 szeptemberében indította el saját FAST (Free Ad-Supported Streaming Television) szolgáltatását, az LG Channels-t Indiában. Ez a kezdeti időszakban mindössze kilenc csatornát kínált, de azóta bővült, és most már több mint 100 élő TV csatornát kínál ingyenesen az LG WebOS TV felhasználók számára.

LG Channels
LG Channels – Több mint 100 élő csatorna ingyenesen elérhető Indiában.

A Samsung TV Plus csatornák elvesztése

A Samsung TV Plus folyamatosan változtatja a csatornakínálatát. Tavaly számos népszerű csatornát eltávolított, például az Animal Planet, Discovery és TLC csatornákat. Noha egyes csatornák visszatértek, mint például a Discovery Kids, a TLC HD még mindig hiányzik. Az LG Channels előretörésével sokan remélik, hogy a Samsung is bővíti csatornakínálatát, hogy megőrizze vezető pozícióját.

Globális jelenlét

Érdemes megemlíteni, hogy a Samsung TV Plus világszerte körülbelül 24 országban elérhető, és összesen körülbelül 3000 csatornát kínál. Az ingyenes televíziós szolgáltatások iránti kereslet folyamatosan növekszik, és a Samsung TV Plus sikeresen kihasználja ezt a trendet.

Összefoglaló

Összességében a Samsung TV Plus és az LG Channels közötti verseny folytatódik Indiában. A Samsung jelenleg még mindig vezet a felhasználói kínálat terén, de az LG folyamatos bővítései figyelemre méltóak. A jövőben érdekes lesz látni, hogy a két cég hogyan reagál egymás lépéseire, és milyen új lehetőségeket kínálnak a nézőknek.


Discover more from Mobil Rank

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Szólj hozzá

Tetejére