Újabb határidő-hosszabbítás a Samsung zöld vonal problémájára
A Samsung okostelefonjait érintő zöld vonal problémája már tavaly óta ismert, és sok felhasználót megviselt. Az érintett készülékek kijelzőjén váratlanul megjelenő zöld vagy rózsaszín vonal nemcsak esztétikai, hanem funkcionális problémákat is okoz. A jó hír, hogy a Samsung India ingyenes kijelzőcserét kínál a Galaxy S21 szériás modellekhez, a Galaxy S21 FE-hez és a Galaxy S22 Ultra-hoz, és most hosszabbította meg a határidőt 2025 szeptemberéig.
A probléma háttere
A „zöld vonal” jelenség évekkel ezelőtt kezdődött, és a felhasználók jelentései alapján a Samsung kijelzőpaneljein jelentkezik. A problémát eddig nem sikerült véglegesen megoldani, és az egyetlen megoldás a kijelző cseréje, ami költséges lehet. A Samsung India azonban tavaly óta folyamatosan biztosítja a felhasználóknak a lehetőséget, hogy ingyenesen cseréljék ki a hibás kijelzőt, ami nagy segítséget jelent a problémával küzdőknek.
Az ingyenes csereprogram részletei
Az ingyenes kijelzőcsere program eredetileg 2024. szeptember 30-ig volt érvényes, ám a Samsung most ezt az időpontot 2025. szeptember 30-ig meghosszabbította. Ez a lépés különösen fontos azok számára, akik eddig nem tudták igénybe venni a szolgáltatást, mivel a cég hivatalosan nem kommunikálta, hogy a határidő meghosszabbításra kerül.
A Samsung ügyfélszolgálati csatornái megerősítették, hogy a költségek csupán a munkadíjra vonatkoznak, így az ügyfeleknek a kijelzőt ingyenesen cserélik, de a beszerelésért fizetniük kell. Fontos megjegyezni, hogy a készülék eredeti vásárlási nyugtáját be kell mutatni a Samsung ügyfélszolgálatán a szolgáltatás igénybevételéhez. A program feltételei valószínűleg változatlanok maradnak.
Miért érdemes időben cselekedni?
Ha Ön is tapasztalta a zöld vonal problémáját a készülékén, érdemes mihamarabb élni a lehetőséggel, hiszen nem biztos, hogy a határidőt ismét meghosszabbítják. A Samsung eddigi lépései alapján ez lehet az utolsó alkalom, hogy ingyenes kijelzőcserét kapjunk. A Galaxy S21 széria, a Galaxy S21 FE és a Galaxy S22 Ultra felhasználóinak tehát érdemes felkeresniük a Samsung ügyfélszolgálatát, amíg még lehetőségük van rá.
Összegzés
A Samsung zöld vonal problémájának kezelése érdekében a cég ingyenes kijelzőcsere programot hirdetett meg, amelyet most 2025 szeptemberéig meghosszabbítottak. A felhasználóknak érdemes élniük ezzel a lehetőséggel, mivel a kijelzőcsere költséges lehet, és a határidők további meghosszabbítására nem érdemes számítani. Ha Ön is érintett, ne habozzon, keresse fel a Samsung ügyfélszolgálatát!
Discover more from Mobil Rank
Subscribe to get the latest posts sent to your email.