
Samsung zöld vonal problémája: ingyenes kijelzőcsere meghosszabbítva!
A Samsung okostelefonokat használó felhasználók figyelmét érdemes felhívni egy régóta fennálló problémára. A Galaxy S21, S21 FE és S22 Ultra modellek esetében egy zöld vagy rózsaszín vonal jelentkezhet a kijelzőn, amely komoly gondot okozhat. A jó hír, hogy a Samsung India ingyenes kijelzőcserét kínál az érintett modellekhez, és most a határidőt is meghosszabbította!
Mi is az a zöld vonal probléma?
Az úgynevezett „zöld vonal” probléma már tavaly óta ismert. A jelenség lényege, hogy a kijelzőn váratlanul megjelenik egy függőleges zöld vagy rózsaszín csík. A gond kiváltó oka nem mindig egyértelmű, és a megoldás általában a kijelző cseréje, ami jelentős költségekkel járhat. A Samsung India azonban az elmúlt egy évben ingyenes kijelzőcserét ajánlott fel a Galaxy S21 sorozat, a Galaxy S21 FE és a Galaxy S22 Ultra felhasználói számára.
Határidők és feltételek
A problémára vonatkozó ingyenes kijelzőcsere kampány eredetileg 2024. szeptember 30-ig volt érvényes. A Samsung azonban ezt a határidőt 2024. december 31-ig meghosszabbította. Most pedig újabb, végső kiterjesztést jelentettek be, amely 2025. szeptember 30-ig érvényes. Ez a lépés különösen fontos azok számára, akik eddig nem tudták igénybe venni a szolgáltatást, mivel a korábbi határidő után azt hihették, hogy már nem jogosultak a cserére.
Ki jogosult az ingyenes cserére?
Habár a Samsung ügyfélszolgálata nem tette közzé a pontosan érintett modellek listáját, valószínű, hogy az ingyenes kijelzőcsere a Galaxy S21 sorozat, a Galaxy S21 FE és a Galaxy S22 Ultra készülékekre vonatkozik. Fontos megjegyezni, hogy a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges bemutatni az eredeti vásárlási számlát a Samsung ügyfélszolgálati központjában. Az ingyenes kijelzőcsere során a kijelzőt ugyan nem kell megfizetni, de a munkadíjat a felhasználóknak ki kell fizetniük.
Végső gondolatok
Ha Ön is érintett a zöld vonal problémában, érdemes mielőbb élni a kijelzőcsere lehetőségével, hiszen a határidő továbbra is közelít. A Samsung eddigi lépései azt mutatják, hogy a cég komolyan veszi a problémát, és igyekszik segíteni a felhasználókat. Ne habozzon tehát, ha a kijelzőjén megjelent a zöld vonal – most van itt az idő, hogy cselekedjen!
Discover more from Mobil Rank
Subscribe to get the latest posts sent to your email.