Xiaomi terjeszkedés Japánban: Új Mi Home üzletek nyílnak
Bevezető
A Xiaomi, a technológiai óriás, új és ambiciózus tervekkel lép a japán piacra. Célja, hogy 2025-ig 5-10 „Mi Home” bolt nyisson Japánban. Ez a lépés a vállalat globális növekedési stratégiájának része, amelynek célja a sikeres okosházi ökoszisztéma bemutatása az ázsiai fogyasztói elektronikai piacon, amely rendkívül versenyképes.
Xiaomi jelenlegi helyzete Japánban
A Xiaomi már a japán okostelefon-piac ötödik legnépszerűbb márkája. A vállalat reméli, hogy kiskereskedelmi jelenlétével bemutatja a japán vásárlóknak széles termékpalettáját, amely túlnyúlik a mobiltelefonokon.
Az első üzletek helyszínei
A Xiaomi japán terjeszkedése már elkezdődött, két bolt helyszíne már megerősítést nyert a Saitama prefektúrában:
- Első bolt: 2023. március 22-én nyílt az AEON MALL Urawa Misono-ban, Saitama városában (kb. 130 m²).
- Második bolt: 2023. április 5-én nyílt a Kawaguchi város AEON MALL Kawaguchi-ban (kb. 100 m²).
Ezek az üzletek várhatóan havi 10,000-20,000 vásárlót vonzanak, és több mint 160 különböző Xiaomi terméket mutatnak be. A Shibuya PARCO ideiglenes boltjának nagy népszerűsége után, amely meghaladta a látogatói és értékesítési várakozásokat, a következő lépés a tartós üzletek megnyitása volt.
Boltok elrendezése és termékkínálat
Zheng Yan, a Xiaomi Japan alelnöke szerint az üzletek gondosan megtervezett elrendezést kapnak, hogy bemutassák a Xiaomi integrált ökoszisztémáját. A bolt elején okostelefonok és okosórák találhatók, míg a falakon falra szerelt tévék és okos porszívók láthatók, amelyeket okostelefonnal lehet irányítani.
Ezen kívül a boltban több okosházi eszköz is bemutatkozik, amelyek a Xiaomi ökoszisztémájának működését demonstrálják. A Xiaomi célja, hogy bemutassa „okosházi” üzleti modelljét Japánban, lehetővé téve a vásárlók számára, hogy első kézből tapasztalják meg a különböző termékek közötti interakciót.
Jövőbeli növekedési stratégiák
A kezdeti fókusz a Tokiói nagyvárosi területre összpontosít, de a vállalat tervezi a nemzeti terjeszkedést is Japán egész területén. Ez a stratégiai lépés lehetővé teszi a vállalat számára, hogy teljes ökoszisztémáját bemutassa, ahelyett, hogy egyes termékkategóriákra összpontosítana.
Ez a lépés tükrözi a cég magabiztosságát a japán piacon, és elkötelezettségét, hogy innovatív, értékorientált stratégiáját minél több ember számára elérhetővé tegye világszerte.
Összefoglaló
A Xiaomi új üzleteinek megnyitása Japánban jelentős lépést jelent a vállalat terjeszkedésében. A célja, hogy bemutassa széles termékpalettáját és okosházi megoldásait a japán vásárlóknak. A boltok elrendezése és termékkínálata lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy tapasztalatokat szerezzenek az ökoszisztéma működéséről.
Discover more from Mobil Rank
Subscribe to get the latest posts sent to your email.